Opis
7 listopada o 19.30 zapraszamy na pokaz najlepszych na świecie reklam i kampanii reklamowych, nagrodzonych na festiwalu Cannes Lions 2013 w kategoriach Film oraz Titanium & Integrated. W Multikinie Warszawa Złote Tarasy prezentację najlepszych prac poprzedzi wręczenie statuetek polskim agencjom, które doceniono na tegorocznym Festiwalu oraz ogłoszenie wyników konkursu Young Creatives Eurobest.
Imagination Day to taki dobrze przemyślany i skomponowany ekstrakt z najważniejszego festiwalu reklamowego na świecie – Cannes Lions. Nie ma chyba lepszej okazji by zetknąć się z najbardziej kreatywnymi umysłami i najbardziej inspirującymi kampaniami reklamowymi z całego świata. We wspólnym interesie całej branży marketingowej powinna być obecność ta tej imprezie – tłumaczy Piotr Ruszak, Senior Communications Manager Starcom MediaVest.
Pokaz Cannes Lions odbędzie się w 6 kinach sieci Multikino w Polsce: Gdynia, Kraków, Łódź, Poznań Stary Browar Warszawa Złote Tarasy oraz Wrocław Arkady Wrocławskie.
7 listopada o 19.30 zapraszamy na pokaz najlepszych na świecie reklam i kampanii reklamowych, nagrodzonych na festiwalu Cannes Lions 2013 w kategoriach Film oraz Titanium & Integrated. W Multikinie Warszawa Złote Tarasy prezentację najlepszych prac poprzedzi wręczenie statuetek polskim agencjom, które doceniono na tegorocznym Festiwalu oraz ogłoszenie wyników konkursu Young Creatives Eurobest.
Imagination Day to taki dobrze przemyślany i skomponowany ekstrakt z najważniejszego festiwalu reklamowego na świecie – Cannes Lions. Nie ma chyba lepszej okazji by zetknąć się z najbardziej kreatywnymi umysłami i najbardziej inspirującymi kampaniami reklamowymi z całego świata. We wspólnym interesie całej branży marketingowej powinna być obecność ta tej imprezie – tłumaczy Piotr Ruszak, Senior Communications Manager Starcom MediaVest.
Pokaz Cannes Lions odbędzie się w 6 kinach sieci Multikino w Polsce: Gdynia, Kraków, Łódź, Poznań Stary Browar Warszawa Złote Tarasy oraz Wrocław Arkady Wrocławskie.