"Nie czas umierać" z doskonałą frekwencją w polskich kinach
2021-10-05 08:43:22Film "Nie czas umierać" ma obecnie (w dniu 5.10.2021) na koncie ponad 121 milionów dolarów, czyli dużo więcej od prognoz, według których na koniec tygodnia premierowego miał mieć około 90 milionów dolarów. 25. część serii o przygodach agenta 007 jest sukcesem także w Polsce. Obraz zebrał w naszym kraju (przez pierwszy weekend wyświetlania) rekordową widownię - ponad 440 tys. osób.
Polecamy przeczytać: Recenzja spoilerowa filmu "Nie czas umierać"
"Nie czas umierać" przyciąga ludzi do kin
Wspomniany wynik frekwencyjny w Polsce, to więcej niż w przypadku „Skyfall”, który obejrzało nieco ponad 390 tys. osób podczas weekendu otwarcia (listopad 2012), choć mniej niż „Spectre” (listopad 2015), na który podczas pierwszego weekendu wybrało się przeszło 500 tys. polskich widzów.
To najlepszy wynik w kinach w Polsce od początku pandemii. „Nie czas umierać” to także pierwszy hollywoodzki film, który w tym wyjątkowo trudnym dla branży kinowej czasie zarobił przez pierwszy weekend na światowych rynkach, jeszcze przed premierą w USA i w Chinach, ponad 100 mln dolarów, zbliżając się do kwoty 120 mln.
- Cieszymy się bardzo, że mogliśmy pokazać widzom ten film na dużym ekranie. Jesteśmy wdzięczni producentom, że nie ulegli presji i zdecydowali się na premierę wyłącznie w kinach. Film robi piorunujące wrażenie, to świetna produkcja - powiedział Sławomir Salamon, szef firmy dystrybucyjnej Forum Film Poland, która wprowadziła „Nie czas umierać” do kin w Polsce.
Zobazcie także: Gwiazdy obsady i rodzina królewska na premierze filmu "Nie czas umierać" [FOTO, WIDEO]
O filmie
James Bond opuszcza czynną służbę i cieszy się spokojnym życiem na Jamajce. Tymczasem jednak jego stary przyjaciel Felix Leiter z CIA zwraca się do niego o pomoc. Misja uratowania porwanego naukowca okazuje się o wiele bardziej zdradliwa, niż mogłoby się wydawać i naprowadza agenta 007 na ślad tajemniczego złoczyńcy, dysponującego nową, niezwykle niebezpieczną technologią.
MD/ip
fot. materiały prasowe