Recenzje - Kino

Spectre - utracona licencja na zachwycanie [RECENZJA]
Spectre - utracona licencja na zachwycanie [RECENZJA]

Szybkie samochody, piękne kobiety, pościgi, wybuchy i drinki. Bond powrócił, ale jego historia bardziej przypomina dramat rodzinny, niż kino szpiegowskie. Przeczytaj recenzję!

Pentameron - mroczna strona pożądania [RECENZJA]
Pentameron - mroczna strona pożądania [RECENZJA]

Olśniewająca wizualnie baśń Matteo Garrone przykuwa uwagę nie tylko obrazem, ale też niepokojącym, mrocznym klimatem. Przeczytaj recenzję!

Ugotowany - zaskakujące kino od kuchni [RECENZJA]
Ugotowany - zaskakujące kino od kuchni [RECENZJA]

Nowy film Johna Wellsa to mieszanka wybuchowa - skomplikowani bohaterowie, rewelacyjne kreacje aktorskie, porywająca historia i dużo gotowania.

11 minut - kandydat niegodny Oskara [RECENZJA]
11 minut - kandydat niegodny Oskara [RECENZJA]

Film Jerzego Skolimowskiego jako polski kandydat do Oskara się raczej nie sprawdzi. "11 minut" zawodzi pod wieloma względami, ale na szczęście jedna rzecz przyciąga wzrok do ekranu. Przeczytaj recenzję!

Obce niebo - walka z nadopiekuńczym systemem [RECENZJA]
Obce niebo - walka z nadopiekuńczym systemem [RECENZJA]

Inspirowana faktami, realistycznie przedstawiona historia polskiej rodziny na emigracji, mimo że bez wielkich uniesień czy zwrotów akcji potrafi wciągnąć widza.

Marsjanin - warto studiować botanikę [RECENZJA]
Marsjanin - warto studiować botanikę [RECENZJA]

Mroczny dramat o samotności na Marsie, czy luźna historia MacGyvera zagubionego w kosmosie? "Marsjanin" zdecydowanie bliższy jest tej drugiej opcji, a Ridley Scott czuje się w tej konwencji doskonale. Przeczytaj recenzję!

Noc Walpurgii - dramat w czerni i bieli [RECENZJA]
Noc Walpurgii - dramat w czerni i bieli [RECENZJA]

Film Marcina Bortkiewicza to brawurowo poprowadzona, kameralna opowieść o perwersyjnej potrzebie dominacji nad drugim człowiekiem, z mroczną intrygą w tle. Przeczytaj recenzję!

Sicario - zderzenie ze złem [RECENZJA]
Sicario - zderzenie ze złem [RECENZJA]

"Sicario" aż kipi gęstym, kryminalnym klimatem, a fala zła i zepsucia, z którą płynie bohaterka, wylewa się z ekranu na widza.

Everest - szczyt ludzkiej odporności [RECENZJA]
Everest - szczyt ludzkiej odporności [RECENZJA]

"Everest" przypomina bardziej dokumentalny zapis tragicznej wyprawy, niż spektakularny dreszczowiec z karkołomnymi popisami kaskaderskimi. Czy zatem film zawiódł oczekiwania? Przeczytaj recenzję!

Do utraty sił - Billy prawie jak Rocky [RECENZJA]
Do utraty sił - Billy prawie jak Rocky [RECENZJA]

Historia bokserskiego mistrza, którego życie i kariera rozpadają się, by mógł je na nowo poskładać, chwyta za serce i uderza do głowy jak nokautujący cios.

Premiery filmowe
Zapowiedzi filmowe
O nich się mówi
Ostatnio czytane
Chamski, ale bardzo śmieszny Ted (recenzja)
Chamski, ale bardzo śmieszny Ted (recenzja)

"Teda" najbardziej docenią faceci w stałych związkach, z fajnymi dziewczynami i trochę zbyt dużą ilością chętnych do ciągłego balangowania kumpli.

Westworld - kiedy robot czuje się człowiekiem [RECENZJA pierwszego sezonu]
Westworld - kiedy robot czuje się człowiekiem [RECENZJA pierwszego sezonu]

Jak wyszło połączenie westernu z wizjonerskim science fiction?

Popularne
"Zostaną po nas tylko guziki..."
"Zostaną po nas tylko guziki..."

„Katyń” to film przede wszystkim dla Polaków, który pozwala dumę z Polski autentycznie poczuć. Pokazuje – bez względu na to, jak bardzo górnolotnie to brzmi – korzenie narodu polskiego.

Trzeba robić melanż i się nie przyzwyczajać
Trzeba robić melanż i się nie przyzwyczajać

Przerażająca wizja gimnazjalistek, gotowych oddać swoje ciało za opaskę na włosy i pozbawionych wszelkich hamulców moralnych wstrząśnie zapewne każdym